Om Nane
Nane er et moderne forretningstutviklings- og regnskapsbyrå med tilholdssted i Oslo. Nane er varemerke under Aktas Consulting og innehaver har autorisasjon i regnskap fra Finanstilsynet.
Nane bruker kun nettbaserte regnskapssystemer hvor både kunde og regnskapsfører har tilgang 24/7 og kan benytte seg av e-post til bilagsinnlevering. Vi tror også på at kommunikasjon ikke nødvendigvis må skje via e-post/telefon, men kan også fint gjøres gjennom avtalte sosiale medier. Siden tjenestene er på nett, er systemene tilgjengelige overalt og systemkostnadene lave. Samarbeidet med Nane er regulerbart og lar oss sette opp en tidsbesparende fordeling av arbeidsoppgavene.
Fyll ut skjema og send en henvendelse og bli kontaktet for en uforpliktet prat.
Samfunnsansvar
Likestilling og minoritet
I dette langstrakte land er livet godt. På noen områder er vi langt foran flere land, mens på andre områder så henger vi langt etter. På samme måte gjelder dette også i næringslivet. Vi er toppmoderne og har svært gode løsninger på alt. Vi kan påstå at vi er i førersetet når det kommer til teknologi og bruk av den. Det vi derimot henger betraktelig etter på er skjevfordelingen mellom kjønn på ulike nivåer og urettferdigheten som rår. Samme gjelder for mennesker med minoritetsbakgrunn. Alt fra toppledelser i toppselskaper til andre lederstillinger rundt omkring i mindre selskaper. Vi i Nane er riktignok ikke et toppselskap, ei har vi toppledelse, men det vi har, det er et hjerte som banker for rettferdighet. Når det kommer til rettferdighet så må vi gå mot normen, hvis den sier noe annet. Vi er mot «buzz»-setninger som «kvinner skal ha samme lønn for samme type arbeid de utfører» og «mennesker med minoritetsbakgrunn er en stor fordel for bedriften», men vi er heller for handlinger som sørger for disse tingene!
Derfor ønsker vi gode kunder som deler samme visjon som oss. Og for å vise at vi mener alvor, så vil alle kvinner som er grundere få 10% rabatt på våre tjenester. Er du kvinne som er grunder med minoritetsbakgrunn, så får du ytterligere 10%. Dette høres rart ut for noen og er absolutt ikke normen, men vi mener dette må til. I hvert fall helt til de vage «buzz»-ordene fra toppselskapene og samfunnet blir til et faktum!